Історія друку на футболках

14.11.2018

Сучасним модникам і модницям більше не потрібно ламати голову над тим, як виділитися з натовпу. Досить замовити друк на футболках з оригінальним дизайном і вже забезпечено безліч зацікавлених поглядів. Однак це було можливо не завжди, адже раніше не те що можна було вибрати будь-який малюнок або напис і створити річ на свій смак, але навіть мріяти про ексклюзив не доводилося.
Як же з'явилася друк на футболках і кому першому прийшло в голову таке? Давайте дізнаємося про це трохи більше.

Перші проби

Перший друк на футболках з'явилася в 50-х роках ХХ століття з легкої подачі керівництва Tropix Togs. На їх футболках красувалися назви популярних курортів, а також герої із мультфільмів. Наприклад, Міккі Маус або Дейві Крокет.

Більш різноманітним дизайн футболок став завдяки появі стійкої фарби для роботи з текстилем - пластизолю. І вже в 60-х почався справжній «футболочного бум». Так, небувалою популярністю користувалися «ringer T-shirt» або іншими словами футболки з яскравою облямівкою на рукавах і комірі. Крім того, футболки почали прикрашати вузликовим батиком та шовкотрафаретною печаткою.

В цей же час з'являється каліфорнійська Monster Company, на рахунку якої далеко не одна футболка з оригінальним дизайном. Особливою популярністю користувалася продукція компанії із зображенням групи Grateful Dead, марихуани або ж Че Гевари.

У 80-х для нанесення малюнка на футболки використовується фарба, яка змінює колір під впливом високих температур. Протягом декількох років такі футболки активно носили в Британії і США, однак мода - модою, а непрактичність перемогла - малюнок тріскався і линяє після декількох прань.

Маркетинговий бум 

Само собою відомі бренди не могли довго залишатися в стороні від маркетингових можливостей. Тому шовкотрафаретним нанесенням в якості реклами скористалися Coca-Cola, Міккі Маус і багато інших. Уже в 90-х це віяння стало повсюдним: бренди та великі, і маленькі замовляли футболки зі своїми логотипами, а також рекламними слоганами.

У свою чергу серед молоді популярні портрети музикантів, акторів і ведучих, різні логотипи і яскраві афоризми. Крім того, часто відтворюються футболки, які були на героях кінофільмів: Наприклад, Bubba Gump з «Форреста Гампа».

Що стосується сучасних любителів виділитися, то вони в більшості випадків вважають за краще футболки з гумористичними написами, політичними, соціальними або романтичними посланнями.

Сьогодні найпоширеніший і найшвидкіший метод друку на футболках - прямий цифровий друк. Цей метод друкування використовують для друку на футболках або на інших текстильних виробах. Метод також називається direkt (безпосередньо), тому що принтер безпосередньо друкує чорнилом на тканину за технологією струменевого друку. Оскільки точність принтера високий і можливий перехід кольорів, можна друкувати зображення набагато більшої деталізації, ніж трафаретним друком.

У будь-якому випадку, факт залишається фактом - друк на футболках набирає популярності і постійно вдосконалюється. Та це й не дивно, адже це один з найбільш простих і креативних способів виділитися, виразити свою думку або ставлення до якогось актуального події.

джерело: mixstuff.ru
                  kreativator.com.ua 

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати