Толстовка. Еволюція і Перетворення

Багато людей вважають, що назва «толстовка» походить від матеріалу, з якого виготовляють це вбрання. Насправді толстовка названа на честь відомого російського письменника Лев Толстого. На початку текстиль нагадував чоловічу сорочку з простими довгими рукавами. Варто відзначити, що сам Лев Толстой не носив толстовки, а носив косоворотку. Косоворотка - сорочка з косим коміром, тобто з розрізом збоку, а не посередині, як у звичайних сорочках. Широке поширення «толстовка» отримала серед послідовників і шанувальників письменника.
Перші толстовки, які
найбільш наближені за фактурою до сучасних, з'явилися в 1925 році. Зазвичай
такі зручні светри використовувалися
спортсменами на тренуваннях. Саме в цей період толстовки випускалися тільки в класичному
сірому кольорі.

У них можна було побачити спортсменів на Олімпійських іграх, чемпіонатах світу та інших змаганнях. Вже з 1930-х років на вироби почали наносити логотипи і друкувати на них назви спортивних команд. Першими в залучені толстовок до повсякденного одягу стали студенти університетів Англії і США: саме вони стали носити світшоти не тільки на тренуваннях, а включили їх до універсального та повсякденного гардероба.
Новим етапом
популярності толстовок стали 1970-і роки, коли в США і в Європі почав
розвиватися хіп-хоп культура, зі своєю ідеологією і певним урбаністичним
стилем. В ті часи на модних показах активно демонстрували худі, дизайн яких
збереглися до сьогодні. Особливого успіху толстовки досягли у вуличних
художниках. Капюшон заміняв головний убір і дозволяв залишатися не впізнаним.
Двигуном виникнення максимального інтересу молоді до світшоти став вихід серії
фільмів «Роккі».
Так в одній з фінальних
сцен головний герой Сильвестр Сталлоне під ефектну музику Eye of the Tiger
групи Survivor проводить тренування в толстовках і класичних сірих худі. У цей
період дизайнери робили особливий акцент на цьому різновиді одягу в своїх
колекціях і представляли на дефіле високої моди. У 1980-х роках толстовки,
світшоти, худі стали основним одягом молодіжної субкультури: скейтерів,
реперів, хіпі, футбольних фанатів. «Капюшон» також асоціювалася з вуличними
хуліганами. На хвилі успіху худі, толстовки, світшоти все частіше можна було
зустріти в жіночому гардеробі.

Сьогодні ринок такого трикотажу величезний: вони зустрічаються в портфелях таких брендів, як Levi's, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Giorgio Armani, Slazenger, Elevate, Kreativator і ін. Можна підібрати собі ідеальну модель, будь-якого крою, кольору і зробити на неї нанесення улюбленого малюнка, цитати або логотипу. Більшість людей користується можливістю виразити свою креативність замовивши друк на толстовки через інтернет.
Примітка для жінок.
На нашу думку сучасна жіноча
толстовка - це блуза з щільного трикотажа, яка одягається поверх білизни.
Основним завданням толстовки є збереження тіла, особливо вона актуальна в
холодну пору року, в якості зручного і утеплювального одягу.
джерело: oasiscatalog.com